سفارش تبلیغ
صبا ویژن
..:: بهونه های بارونی ::..
چهارشنبه 91 مرداد 18 :: 3:42 عصر ::  نویسنده : مهرانا

سعید عبدولی

کسی که تو زندگیش چهار سال با بدختی واسه المپیک جون کند

کسی که شاید اگه و فقط اگه قهرمان می شد

پولش رو به یه زخم زندگیش می زد ..........

15 ثانیه آخر .... وقتی دیگه باختش مسجل بود ...

با نا امیدی تمام حمله می کرد ..........

صورتش وقت گریه ... یادم نیمره ... وقتی تو نهایت بی کسی ....

داد زد : خــــــــــــــــــــــــــــــــدا .......................

حالا بعد چهار سال جون کندن ...

با بی کسی تمام بر می گرده ....

ملت هم برای افرادی که طلا گرفتند دست می زنند ....

و اون روز به روز تو خودش می شکنه ...........

خیلی دوست دارم هر کسی که دستش به اون داور می رسه

و می تونه باهاش حرف بزنه ، با هر زبونی بهش بفهمونه .........

تو جای یه مدال ... یه زندگی رو از یکی گرفتی .........




می گریم با گریه و آه تو           می نالم به آه جان فزا تو


می بینم این دسیسه خبیثان را
              می گریم به راه نا تمام تو

آبی لباست چه زیباست پهلوان
             که رستم را می خوانم به نام تو

گریه چرا مرد؟ سرت را بالا کن
            شرمنده باشد آن دشمنان تو

نشان مردی را به بزدلان دهند
                         ندارند خبر از بازوان تو


ای مرد ای سعید ای عبد ولی
                بخند که امروز است جهان به کام تو

منبع شعر:وبلاگ بی پرده




موضوع مطلب :
یکشنبه 91 خرداد 21 :: 1:27 عصر ::  نویسنده : مهرانا
آقای بیل دان ساکن سانفرانسیسکو ایالات متحده در سال 1994 پی به انرژی خاصی در خود برد که با این انرژی می‌تواند بالانس اجسام را حتی به مقدار ناچیز حس کند...
او با این انرژی خود در این 15 سال دنیا را با حیرت رو به رو کرده است.
ایشان می‌تواند سنگ‌های معمولی و با شیب و اندازه‌های مختلف را با کنترل اعصاب باور نکردنی روی هم سوار کند...
تصاویر گویا همه چیز می‌باشد و با کنترل اعصاب و حس کردن تعادل اجسام این حرکت را انجام می‌دهد...





ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :
یکشنبه 91 اردیبهشت 24 :: 3:41 عصر ::  نویسنده : مهرانا

حضور مجیدی در جشن قهرمانی الغرافه با پرچم ایران




موضوع مطلب :
چهارشنبه 90 مهر 27 :: 4:0 عصر ::  نویسنده : مهرانا

هر چند ایرانیها به محصولات و کالاهای چینی به چشم اجناسی نامرغوب نگاه می کنند، اما در اتفاقی نادر یک گوسفند در “کاشقر” چین که در جاده ابریشم قرار دارد یک میلیون و 400 هزار پوند معادل دومیلیارد و هفتصد و سی و هفت هزار تومان قیمت گذاری شد!

این گوسفند از نژاد “دولان” ( Dolan ) است و در حال حاضر فقط یک هزار راس از این نوع گوسفند در جهان وجود دارد و ثروتمندان چینی علاقه بسیار زیادی دارند که یکی از گوسفندان دولان را در مجموعه های نفیس خود داشته باشند.

روز گذشته شهر کاشقر چین در استان “سین کیانگ” شاهد برگزاری مسابقه ای بود که در آن مردم با ماشینهای لوکس خود گوسفندان پرورش یافته را برای شرکت در مسابقه همراه داشتند.
در یکی از اتومبیل های شیک و گران قیمت و در صندلی عقب آن گوسفندی بود که چند ساعت بعد تبدیل به معروف ترین گوسفند جهان شد!

پس با این حساب گوسفند از bmw- x6 که پشت سرش هست گرون تره!!!! قیمتش نزدیک بوگاتی ویرون هست!




موضوع مطلب :

در پاییز امسال، نمایشگاهی در موزه های شهرهای سمنان و شاهرود برگزار شد که «یادگارهای کودکانه» نام داشت. به نظر می رسد این نمایشگاه بیش از هر چیز بهانه ای بوده برای دیدن آثار گذشتگان با نگاهی جدید، چون وقتی صحبت از قرن ها و هزاره هاست، آن هم در نبود نوشتار، کتابت، تاریخ مکتوب و مدون، صد البته گاه باید به حدس و گمان دست زد.



چهارچرخه های دیروز

این گونه پیکرک ها یادآور اسباب بازی های امروزی مانند اتومبیل ها و چهارچرخه هایی هستند که کودکانمان با به حرکت درآوردنشان تحرک بیشتری را تجربه می کردند. ساخت این وسایل متحرک از سفال و فلز، مثل همین پیکرک مفرغی که در مارلیک کشف شده، در سه هزار سال پیش (هزاره اول پیش از میلاد) در مناطق شمالی ایران رواج داشته. نمونه هایی از این نوع پیکرک در موزه های مصر و یونان در مجموعه وسایل مختص به کودکان به نمایش درآمده است



جانوری از هزاره ها

پیکرک های حیوانی که به شکل های مختلفی ساخته می شود. دلیلش هم این است که این پیکرک ها گونه های مختلفی هستند که در زیست بوم منطقه وجود داشته اند. شاید به نوعی برای آشنایی و الفت بیشتر کودکان با محیط طبیعی پیرامونشان ساخته می شده. مثل همین پیکرک مفرغی که در مارلیک گیلان کشف شده و قدمتش به سه هزار سال پیش (هزاره اول پیش از میلاد) برمی گردد



موش سفالی

این پیکرک سفالین که به شکل موش است، در نیشابور کشف شده و متعلق به 900 سال پیش (سده پنجم هجری) است. ابعاد کوچک این پیکرک که فقط 5/8 در 7/5 سانتی متر است، این احتمال را که بازیچه دست کودکان بوده بیشتر تقویت می کند. از آنجا که شناخت این حیوانات برای کودک و بازی با آنها، در شناخت کودک با موجودات محیط پیرامونش نقش اساسی بازی می کند، می توان پذیرفت که شیوه های مختلف آشنایی کودکان با این گونه جانوران از قدیم مورد توجه بوده است.



پیکرک های کوچک

تعدادی از آنها نه در قبور پیدا شده اند، نه در معابد و نه در هیچ مکان دیگری که جنبه تقدسی داشته باشد، آن هم به تعداد زیاد. برای همین هم این نظر را که جنبه بازیچه ای و استفاده روزمره ای این پیکرک های مفرغی کوچک، بر جنبه آیینی و حتی تزیینی شان اولویت داشته، قوت می بخشد. این پیکرک های حیوانی که قدمتشان به چهار هزار سال پیش (اوایل هزاره دوم پیش از میلاد) برمی گردد در لرستان کشف شده اند



نقش کودکی

سفالینه های منقوش به نقوش کودکانه و استلیزه (خلاصه شده) این گمان را تقویت می کنند که این آثار برای جلب توجه کودکان بوده و یا با نگاه و توجهی ویژه به کودکان ساخته و نقاشی می شدند. پنداری ظروف منقوش، نقش کودکان امروزی را تداعی می کنند. این تکه سفال منقوش در تل باکون فارس کشف شده و مربوط به هفت هزار سال پیش (هزاره پنجم پیش از میلاد) است.


ادامه دارد........


منبع:
کشفیات دوران باستان




موضوع مطلب : اسباب بازی, بازی, کودکان, بازی کردن, دوران, باستان, قدیمی ها
سه شنبه 90 مرداد 4 :: 8:24 عصر ::  نویسنده : مهرانا



با رسیدن فصل گرما یکی از خوشمزه ترین خوردنی های که طرفداران بسیاری دارد بستنی است. بستنی علاوه بر خواص بی نظیری که دارد ضد افسردگی است و موجب نشاط و شادابی می شود. شما را در این گزارش به سراسر دنیا می بریم تا با انواع بستنی ها ی مختلف آشنا شوید. امیدواریم لذت ببرید…



این هم یک نوع بستنی چوبی عجیب و غریب که در آفریقایی جنوبی زیاد یافت میشود.شما میتونین به این بستنی لب بزنید؟!



این بستنی های یخی و پاستوریزه به شکل قالب ها مکعبی در رنگ ها متفاوت و مزه های گوناگون در فروشگاههای کشور هلند عرضه می شود



بستنی چوبی (کیم) به رنگ سیاه ، جالبه نه …؟



این هم همان بستنی های چوبی یا کیم خودمان است اما تفاوتش این است که این نوع آن اگر تا 60 دقیقه هم بیرون از فریزر باشد آب نمی شود.این ها را یک شرکت در مالزی تولید می کند.



این هم یک فروشگاه بستنی در مکزیک، با هر مزه و رنگی که بخواهید بستنی موجود است منتها حداقل هزینه ای که باید بپردازید 5/1 دلار آمریکا است.



این مدل کیک بستنی،مردم چین این نوع بستنی را از بقیه بیشتر می پسندند



این هم بستنی با تزئین میوه که اغلب در میهمانی ها سرو می شود.



با بستنی هم میتوان مانند کیک اشکال گوناگون درست کرد البته این هنر یک فروشنده ایتالیایی است.



بستنی کاکائویی فرانسوی هم بسیار خوشمزست



این هم نوعی از بستنی قیفی با رنگ ها و طعمم های گوناگون



این هم بستنی ایرانی که شباهت عجیبی به حیوانی که عکسش رو روی جلد بستنی که مشاهده میکنید دارد.
باستان شناسان ایرانی اسم این حیوان را یک سر دو گوش نامیده اند!!!




موضوع مطلب : بستنی, بستنی های خوشمزه, بستنی ها کشورهای مختلف, بستنی میوه ای, انواع کیم بستنی, جالب, ترین, ها
دوشنبه 90 تیر 27 :: 9:46 عصر ::  نویسنده : مهرانا

فرمانده انتظامی استان تهران و البرز از شناسایی و دستگیری متهم به قتل متواری روح الله داداشی یکی از قوی‌ترین مردان ایران به همراه 2 نفر دیگر از همدستانش خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار علیرضا اکبرشاهی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی در منطقه 45 متری گلشهر کرج و گزارش این حادثه به پلیس، مأموران به این منطقه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با بررسی و تحقیقات انجام گرفته از سوی مأموران مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید با فردی به نام «روح‌الله داداشی» که از ورزشکاران و قهرمانان نامی کشور است درگیری لفظی پیدا کرده‌اند.

اکبرشاهی افزود: «داداشی» که فردی آرام و نرم خوی بود سعی می‌کند با سعه صدر و بدون درگیری موضوع را ختم کند اما یکباره یکی از 3 سرنشین خودرو پراید با شیء برنده‌ای که در دست داشته به «داداشی» نزدیک می‌شود و ناگهان چندین ضربه به گلو و سینه وی وارد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان تهران و البرز ادامه داد: با مجروح شدن «داداشی» شهروندان بلافاصله او را به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال می‌دهند اما متأسفانه به علت شدت جراحات وارده و پاره شدن شریان‌های حیاتی تلاش کادر پزشکی برای نجات وی بی‌نتیجه می‌ماند و وی فوت می‌کند.

اکبرشاهی گفت: پس از وقوع این حادثه چندین اکیپ ویژه از مأموران مجرب و زبده پلیس آگاهی شناسایی متهمان به قتل و همدستان او را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهارداشت: با توجه به اظهارات شاهدان حادثه و انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی سرانجام تلاش شبانه‌روزی مأموران نتیجه داد و در کمتر از 24 ساعت هویت و مخفی‌گاه 3 سرنشین خودرو پراید شناسایی و در 2 عملیات جداگانه هر سه متهم در حالی که قصد داشتند از استان تهران خارج و متواری شوند
، دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، پیکر «روح‌الله داداشی» که شنبه شب در جریان یک درگیری خونین در تقاطع خیابان گلزار کرج با ضربات چاقو به قتل رسید، پس از انتقال از بهشت سکینه به منزل آن مرحوم در حصارک کرج با حضور صدها نفر از مردم و جامعه ورزشکاران استان و کشور تشییع و در امامزاده محمد کرج در حصارک به خاک سپرده شد
.

تصویری از جسد روح الله داداشی 


برای دانلود کلیپ جسد روح اله داداشی اینجا را کلیک کنید 

کلیپ +18 میباشد.


تصویری از قاتلین روح اله داداشی 

 روحش شاد
پلیس آگاهی کرج از جعلی بودن پلاک خودروی پراید قاتلین خبر داد و آن را متعلق به یک خودروی پژو آردی دانسته و حتی فردی نیز در صندلی عقب ماشین برای حمله و سوء قصد به جان روح الله داداشی دراز کشیده بوده و می توان گفت قتل قویترین مرد جهان با نقشه قبلی و صرفا برای سوء قصد به جان وی انجام گرفته است.




موضوع مطلب : دستگیری, قاتلین, جهان, پهلوان, روح الله, داداشی, فیلم, و, عکس
شنبه 89 دی 25 :: 8:31 عصر ::  نویسنده : مهرانا










موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


باران بهانه بود که تو زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی ولبخند مثل گلی شکوفه کند برلبانمان!
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 39
  • بازدید دیروز: 4
  • کل بازدیدها: 277686



هواداران دو آتیشه ی  استقلال