سفارش تبلیغ
صبا ویژن
..:: بهونه های بارونی ::..
چهارشنبه 91 مرداد 11 :: 7:52 عصر ::  نویسنده : مهرانا

اختصاصی استقلالی--در فوتبال ایران ، لیگ برتر و یا جام حذفی فرهاد مجیدی برای تیم قرمز پوش تهران بیشتر از هر تیم دیگری خاطرات تلخ بجای گذشته است . او در بازیهای مختلف همیشه گلهای با ارزشی را به ثمر رسانده است .فرهاد مجیدی در وقتهای اضافی گل خاطره انگیزی را برای تیم استقلال به ثمر رساند . بعد از به ثمر رساندن گل و شادی بعد از آن در حالی که دوربینهای تلویزیون آن صحنه را نشان میداد هواداران پرسپولیس سنگ بزرگی را به طرف فرهاد مجیدی پرتاپ کردند . خوشبختانه آن سنگ به مجیدی و بازیکنان استقلال بر خورد نکرد .

هواداران تیم حریف هیچگاه از فرهاد مجیدی دل خوشی نداشتند . البته هواداران قرمز پوش پایتخت در بازی مقابل تیم قطری کاملا فراموش کردند که فرهاد مجیدی یک ایرانی است . و در صحنه ای که اگر بازی در ایران نبود میتوانست یک پنالتی به نفع تیم قطری باشد . فرهاد مجیدی از بازی اخراج شد.و آنها بدترین کلمات را بر علیه او استفاده کردند . توهین تعدادی به ظاهر تماشاچی را همه دیدند . در آن بازی با وجود آنکه مجیدی از بازی اخراج شده بود همبازی های او خاطره مجیدی را زنده نگاه داشتند و در وقتهای اضافی گل تساوی را به تیم قرمز پوش زدند .

در بازی میان تیم قرمز پوش پایتخت و گهر زاگرس در حالی که بازیکن گران قیمت تیم قرمز پوش پایتخت گل را به ثمر رسانده بود هواداران نام فرهاد مجیدی را یک صدا فریاد زدند . تا در استادیوم یک صد هزار نفری از او یاد کنند . البته این بار هم نام مجیدی میرفت که خاطره او در وقتهای اضافی و گل زنی او زنده شود که کمک داور ندید و داور نخواست.


از این حرکت هواداران قرمز پوش پایتخت باید تقدیر کنیم. و میتوان آن را عذر خواهی از فرهاد مجیدی بخاطر آن سنگ و آن کلمات در بازی با الغرافه بدانیم .


نکته جالب این است که نام فرهاد مجیدی با عدد 4 همراه است بعد از تشویق هواداران قرمز پوشان پایتخت یک آمار جدید نیز بدست آمد در حال حاضر تیم پرسپولیس 4 امتیاز دارد . 4 گل زده و 4 گل خورده . و در جدول مقام این تیم عدد 8 میباشد که آن هم 4 بعلاوه 4 میباشد!!!!!!!


این احتمال وجود دارد که هواداران تیم قرمز پوش پایتخت دیگر فرهاد مجیدی را تشویق نکنند چون نه تنها باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان تیم حریف میشود این امکان وجود دارد باز هم وقتهای اضافی و خاطره فرهاد مجیدی تکرار شود .



نوشته شده توسط : دین

به تاریخ , دهم مرداد یک هزار و سیصد نود یک .

نقل و درج مطلب تنها با ذکر نام سایت استقلالی (esteghlali.com) و نام نویسنده ی مطلب مجاز است.
مسئولیت نوشته به عهده ی نویسنده ی مطلب است و سایت استقلالی هیچ مسئولیتی در مورد این نوشته ندارد.
تمامی حقوق مطلب برای نویسنده و سایت استقلالی محفوظ است.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


باران بهانه بود که تو زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی ولبخند مثل گلی شکوفه کند برلبانمان!
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 54
  • بازدید دیروز: 4
  • کل بازدیدها: 277701



هواداران دو آتیشه ی  استقلال