سفارش تبلیغ
صبا ویژن
..:: بهونه های بارونی ::..
 فرهاد مجیدی : واقعا انتظارش را  نداشتم

مجیدی هم والیبال نگاه می کند و در میان روز های پر کار نیم خودشان این طور در مورد تیم ملی والیبال نظر داد : « از شنیدن اخبار والیبال واقعا خوشحال می شوم . اصلا انتظارش را نداشتم ایران بتواند در چنین مسابقات بزرگی این نتایج را بگیرد . خوشحالم و آرزو می کنم که به دنبال هر هدفی هستند برسند حالا این هدف چه الپیک باشد چه رائه بازی خوب »

پرویز مظلومی : والیبال خواب را از من گرفته


مثل اینکه پر و پا قرص ترین طرفدار فوتبالی والیبال پرویز مظلومی است . مربی تیم فوتبال استقلال که خیلی پر هیجان در مورد جام جهانی صحبت می کند . او گفت : « صبح زود از خواب بلند می شوم تا بازی ها را دنبال کنم . والیبال خواب را از من گرفته و وقتی پای تلوزیون می نشینم همش حرص و جوش می خورم . خیلی بازی ها حساس است و فکر نمی کنم کسی آرام و قرار داشته باشد . واقعا عالی بود . واقعا .


آرش برهانی : رفیق والیبالی خیلی دارم


مهاجم تیم فوتبال استقلال هم پیگیر جام جهانی والیبال است و نظراتی این چنینی را گفت : « رفیق های والیبالی زیادی دارم و به همین دلیل از اخبار بی اطلاع نیستم . هر روز داریم یک خبر خوب می شنویم و طبیعتا خوشحال می شویم . فقط امیدوارم بچه های تیم ملی والیبال همین روند را حفظ کنند تا در پایان همه همین طور خوشحال بمانند . »


علی پروین : عشق می کنم بازی این بچه ها را می بینم


علی پروین یکی از نام هایی است که علاقه او نسبت به والیبال برای همه واضح است و پیش بینی می شد که بازی های جام جهانی را دنبال کند . او در پاسخ این به این پیش بینی جواب مثبت داد و گفت : « هر روز صبح بلند می شوم و بازی های تیم ملی را می بینیم . واقعا عشق می کنم بازی این بچه ها را می بینم مخصوصا اون دست چپه , مهدی بازارگرد خیلی خوب اسپک می زند. معلومه مربیشون خیلی خوب کار کرده و بچه ها آماده اند . فقط دوست دارم همین نتایج ادامه پیدا کند و ایران سهمیه الپمیک هم بگیرد و درخشش بازیکنان را در الپیک ببیمیم . »


پروین در ادامه در مورد علاقخ هودش به والیبال هم این چنین گفت : « همه می دانند که بعد از فوتبال , رشته مورد علاقه من والیبال است و الان که کمتر ولی قدیم تر ها وقتی گیر می آوردم والیبال بازی می کردم . »


امیر قلعه نوعی : می توانیم بهتر شویم


دیگر چهره ای که چندین بار در والیبال هم دیده شده و حتی برای تیم والیبال هنرمندان هم به میدان رفته است , امیر قلعه نوعی نام دارد که در مورد حال و احوال این روز های تیم ملی نظرات جالبی دارد . او گفت : « پتانسیل بچه های تیم ملی والیبال بیشتر از اینها است و به نظر من باید از اینها بهتر بشویم . البته تا اینجای کار هم خیلی خوب بوده ولی برای سال های آینده باید برنامه ای ریخته شود تا تیم ملی بهتر شود . بچه ها با این بازی هایشان در جام جهانی نشان دادند که قبل از اینها هم توانایی های زیادی داشتند ولی رو نمی شد پس در آینده هم می توانیم بهتر شویم چون این موشوع ثابت شده است .

قلعه نوعی هم از کسانی است که با والیبال غریبه نیست و در مورد رابطه خودش و این رشته گفت : « من از بچگی والیبال بازی می کردم و تو محلمون همیشه تور والیبال برپا بود . اگر من فوتبالست نمی شدم حتما الان یکی از والیبالیست های حرفه ای ایران بودم . »


علی کریمی : تک تک بچه ها مایه افتخارند


علی کریمی هم چندین بار اعلام کرده بود که ورزش دوم من والیبال است و به به همین دلیل , قطعا نظرات جالبی باید در مورد بازی های تیم ملی در جام جهانی داشته باشد . او در این مورد گفت : « واقعا از بازی تیم ملی لذت می برم و خیلی خوب کار کردند . ولاسکو خیلی خوب با والیبالیست ها کار کرده است و تاثیر آن در تیم ملی دیده می شود . نمی خواهم اسم شخص خاصی را ببرم چون تک تک بچه ها عالی بودند و مایع اقتخار هستند . »


فردین معصومی : والیبالی ها آبروداری کردند


کشتی گیر ها هم رسم دارند برای گرم کردن همیشه چند دقیقه ای والیبال بازی می کنند و معمولا برای خودشان صاحب نظرند . فردین معصومی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد

ایران در مورد نتایج این روز های والیبال گفت : « همه بازی های والیبال را دنبال می کنم و خیلی هم خوشم آمد . من بیشتر فوتبال نگاه می کردم و زیاد با والیبال آشنا نبودم ولی بازی اول ایران مقابل ژاپن را که دیدم به والیبال علاقه مند شدم و تصمیم گرفتم بازی ها را ببینم . کار ولاسکو خیلی خوب است معلوم شده که کارهای ویژه ای انجام داده و همین تلاش او و دیگر بچه ها والیبالی یک بار دیگر تابت کرده اند که همه چیز فقط فوتبال نیست و رشته های دیگر هم برای ایران در تک تک کشور های دنیا آبرو داری می کنند . در حالی که همه منتظر درخشش فوتبال در مقدماتی جام جهانی بودند والیبال در خود جام جهانی درخشید و امیدوارم نه به اندازه فوتبال ولی یک کم بیشتر توجه شود . مثل والیبال در ورزش ایرا زیاد داریم ولی همه چیز شده فوتبال . »

رضا چلنگر : سرمایه گذاری روی فوتبال در والیبال جواب داد


رضا چلنگر , مردی که با جام جهانی نا آشنا نیست و این بار در مورد حال و هوای این مسابقات اما در والیبال گفت : « راستش من علاقه شدیدی به والیبال ندارم اما نتایج روز های اول من را وادار کرد که صبح ها بیدار بنشینم و بازی ها را نگاه کنم . واقعا که یقه همه غول ها را گرفته و این کار بزرگ آنها جای تقدیر دارد . من نمی دانم چرا همه سرمایه گذاری ها روی فوتبال است ولی والیبال نتیجه می دهد . مثل اینکه جواب برنامه ها برعکس شده است !»




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 آبان 10 :: 8:5 عصر ::  نویسنده : مهرانا

شیث رضایی و محمد نصرتی با حرکت غیرمتعارف و بحث برانگیز خود در بازی مقابل داماش گیلان در داخل کشور ناراحتی و خشم همه را برانگیختند. با گسترش تصاویر و فیلم مربوط به خوشحالی غیر طبیعی این دو در سایت‌های اجتماعی و شبکه‌های گسترده ارتباطی در جهان شاهد بازتاب تلخ و ناراحت کننده این اتفاق در رسانه‌های پربیننده جهان بودیم.

تنها پس از یک روز کاری در قاره سبز رسانه‌های اسپانیا از جمله آس، مارکا، ال‌پایس، آ.ب.ث و خبرگزاری افه با انتشار فیلم و عکس و گزارش این خبر را منعکس کردند.

رسانه‌های آلمان نیز بازتابی قابل تامل داشتند و آمریکا در رسانه‌های تاثیرگذار داخلی خود و همچنین در منابعی چون شیکاگو تریبون، لس‌آنجلس تایمز و ... این خبر را منتشر کرد.
خبرگزاری فرانسه، آسوشیتد پرس و شبکه جهانی جام جم ایران عمدتا منابع ریشه‌ای و اصلی این اخبار محسوب می‌شدند.

در زیر به برخی از این بازتاب‌ها اشاره می‌شود:

زوددویچه آلمان: حرکت رضایی و نصرتی مذموم و زننده بود

روزنامه زوددویچه سایتونگ آلمان یک روز پس از دیدار تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس تهران نوشت محمد نصرتی و شیث رضایی، پس از گلزنی تیم‌شان در جدال با این تیم شهر رشت مرتکب رفتار‌های غیراخلاقی شدند که باعث محرومیت آن‌ها شد. ضمن آنکه 15 درصد از حقوق‌شان نیز توسط پرسپولیس کسر خواهد شد.
این روزنامه از قول سخنگوی پرسپولیس نوشت که نصرتی 11 سال در تیم ملی حضور داشته اما این موضوع بخاطر شکست حرمت‌ها، تاثیری ندارد.
این نشریه پرتیراژ در گزارش خود عنوان کرد که میلیون‌ها بیننده این بازی که در آن پرسپولیس 3 بر 2 برنده شد، را به صورت زنده تماشا کردند و دو بازیکن دارای سابقه در تیم ملی ایران چنین حرکات زننده‌ای مرتکب شدند.

مارکا: دو بازیکن پرسپولیس تا اطلاع ثانوی محروم شدند

روزنامه پرخواننده مارکا چاپ پایتخت اسپانیا با انعکاس تصاویر مربوط به خوشحالی ناپسند بازیکنان پرسپولیس تهران مقابل داماش و انتشار فیلم این لحظات تاسف برانگیز که بازتاب آن در رسانه های اروپایی اتفاق تلخی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود، نوشت: دو بازیکن پرسپولیس تا اطلاع ثانوی محروم شدند.
روزنامه مارکا برخلاف آس اسپانیا به تحلیل شخصی نپرداخته و به نقل از گوینده صدا و سیما شبکه بین المللی جام جم و گزارش منتشر شده در خبرگزاری افه اسپانیا آورده است: دو بازیکن ایرانی تیم پرسپولیس به خاطر حرکتی که گوینده صدا و سیمای ایران آن را نامناسب و بی‌ادبانه و غیر اخلاقی توصیف کرده، تا اطلاع ثانوی محروم هستند.

فرانس‌پرس: جریمه نقدی و محرومیت برای رضایی و نصرتی

خبرگزاری فرانس پرس یک روز پس از بازی تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان به حواشی ناراحت کننده این بازی که توسط محمد نصرتی و شیث رضایی بوجود آمد، پرداخت. این رسانه نوشت فدراسیون فوتبال ایران برای این دو مدافع به خاطر رفتار غیر اخلاقی درحین بازی با حریف شمالی محرومیت تا اطلاع ثانوی در نظر گرفته است.
این منبع فرانسوی سپس به ذکر علت این محرومیت پرداخت و عنوان کرد ماجرا از بازی روز شنبه در لیگ برتر ایران آغاز شد که پس از شادی ناشی از گل، این دو بازیکن رفتارهای زننده داشتند. حرکاتی که از چشم میلیون‌ها ایرانی به خاطر پخش تلویزیونی دور نماند.
این خبرگزاری سپس به ذکر اظهارات اسماعیل حسن زاده از فدراسیون فوتبال ایران پرداخت که در مصاحبه‌ای تلویزیونی از محرومیت این دو بازیکن خبر داد.
باشگاه پرسپولیس نیز به عنوان یک تیم پرطرفدار و تحت حمایت دولت باید بابت هر یک 40 هزار دلار جریمه پرداخت کند.

شیکاگو تریبون: رفتار نصرتی و رضایی خشم ایرانیان را برانگیخت

روزنامه شیکاگو تریبون عنوان کرد که محمد نصرتی و شیث رضایی دو بازیکن تیم سرخ‌پوشان پایتخت که سابقه حضور در تیم ملی ایران را دارند، در بازی روز شنبه با داماش گیلان به خاطر شادی غیراخلاقی پس از به ثمر رسیدن گل دچار محرومیت شدند.
این روزنامه با قرار دادن فیلم این بازی در پایگاه اینترنتی خود افزود در دیداری که به صورت زنده از تلویزیون پخش شد، این دو بازیکن حرکاتی زشت مرتکب شدند که به زعم خویش عمدی در آن نبوده و جنبه شوخی داشته است. رفتاری که باعث ناراحتی و خشم فوتبال‌دوستان ایرانی شده است.
روزنامه آمریکایی از کسر 15 درصدی حقوق این دو بازیکن محروم و اخراج محمود خوردبین، سرپرست قدیمی سرخ‌پوشان به عنوان عواقب این رفتار یاد کرد.

اظهار تاسف روزنامه آس اسپانیا از حرکت ناپسند شیث و نصرتی


سایت رسمی وابسته به روزنامه آس اسپانیا گزارشی از بازی پرسپولیس و داماش گیلان را در صفحه اصلی خود منعکس و خبر مربوط به حرکت زشت دو بازیکن پرسپولیس را در یکی از مهمترین بخش‌های سایت خود حک کرده است.
در این گزارش و با توجه به ادبیات منحصر به فرد روزنامه‌های اسپانیایی، نویسنده بدون هیچ اغماضی به تشریح وقایع دیدار پرسپولیس و داماش پرداخته است.
اصل این گزارش در سایت آس اسپانیا به نقل از خبرگزاری ملی اسپانیا ( افه) منعکس و در این گزارش منبع اصلی نویسنده تصاویری ضبط شده از شبکه بین المللی جام جم ذکر شده است.
نام نصرتی و رضایی در این گزارش ذکر شده و نویسنده اسپانیایی این متن نیز درباره حرکت زشت دو بازیکن اظهار تاسف کرده است.
در پایان این گزارش آمده است: با توجه به شرایطی که در کشورهای مسلمان و به خصوص شیعه، وجود دارد این حرکت ناشایست وجهه به مراتب بدتری خواهد داشت.

فاکس‌نیوز: دو بازیکن پرسپولیسی حق ورود به هیچ محیط ورزشی را ندارند


شبکه فاکس نیوز یک روز پس از بازی تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس تهران به ذکر اتفاقات و حواشی این بازی پرداخت.
این منبع در گزارش مکتوب خود عنوان کرد محمد نصرتی و شیث رضایی، دو بازیکن پرسابقه و ملی پوش سرخ‌پوشان تهرانی حق ورود به هیچ محیط ورزشی را ندارند. علت این امر به خاطر رفتار زشت و زننده در حین بازی روز شنبه توسط این دو گزارش شده است.
فاکس نیوز افزود: این دو بازیکن در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس در جریان بازی و پس از به ثمر رسیدن هر گل در برد 3 بر 2 خوشحالی می‌کردند، رفتارهای زشتی را مرتکب شدند که از دید دوربین‌های تلویزیونی دور نماند.

روزنامه ABC: شادی غیرطبیعی بازیکنان پرطرفدارترین تیم آسیا

روزنامه ABC در گزارشی از بازی دو تیم پرسپولیس تهران و داماش گیلان آورد: دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران به خاطر شادی غیر طبیعی خود پس از گلزنی تا اطلاع ثانوی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران محروم شدند.
محمد نصرتی و شیث رضایی پس از به گل رسیدن تیمشان در گیلان شادی غیرطبیعی و جنجالی داشتند که باعث شد فدراسیون فوتبال ایران و رسانه‌های ورزشی این کشور به شدت با این مسئله برخورد کنند.
این روزنامه از نصرتی به عنوان ملی‌پوش کلیدی ایران در جام جهانی 2006 آلمان یاد کرده و نوشته است: او به خاطر حرکتی که زشت و غیراخلاقی توصیف شده تا اطلاع ثانوی محروم شده است.
در ادامه این گزارش آمده است: این دو بازیکن عضو تیمی هستند که یکی از پرطرفدارترین تیم‌های باشگاهی ایران و از پر طرفدارترین تیم‌های آسیا است.

نیوز اتریش: دو پرسپولیسی به خاطر حماقت محروم شدند

سایت نیوز نوشت: محمد نصرتی و شیث رضایی به زننده‌ترین شکل ممکن پس از گلزنی تیم خود در دیدار روز شنبه با داماش گیلان، رفتار کردند. حماقت این دو باعث رنجش ایرانیان شد.
این سایت افزود: حرکات زشت این دو بازیکن با سابقه تیم ملی به زعم خود، تنها شوخی عنوان شد اما این امر منجر به محرومیت‌های مثل عدم حضور در اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی، کسر 15 درصدی قرارداد و ... شد. سایت نیوز از این رفتار به عنوان رسوایی در نظر ایرانیان یاده کرده است.

ــــــــــــــــــــــ
متاسفانه جدا از منابع اشاره شده، انبوهی از سایت‌های خبری معتبر و غیر معتبر در سراسر جهان به انتشار و بازتاب این خبر از فوتبال باشگاهی ایران پرداخته‌اند و به واقع ذکر همه اسامی در این گزارش شدنی نیست و در این میان بازتاب این حرکت غیر اخلاقی در رسانه‌های کشورهای عربی و حتی آفریقایی باعث تاسف عمیق مردم و اهالی فوتبال ایران شده است.

فقط میشه خاک برسرشون........ گندشون بزنه.......به لجن کشیدن اسم ایران و ایرانیو...




موضوع مطلب :
یکشنبه 90 شهریور 27 :: 4:16 عصر ::  نویسنده : مهرانا

فرهاد مجیدی با گلزنی در بازی مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر، بهترین گلزن استقلال در تاریخ لیگ شد. مجیدی در بازی مقابل پرسپولیس پنجاه و ششمین گل خود در لیگ ایران را به ثمر رساند و با شکستن رکورد 55 گل رضا عنایتی به صدر جدول گلزنان استقلال در تاریخ لیگ صعود کرد. رضا عنایتی در سال 1384 رکورد غلامحسین مظلومی را شکسته و به این عنوان دست یافته بود که حالا بعد از 6 سال آن را تحویل فرهاد مجیدی داد. البته مجیدی یک رقیب جدی در کنار خود دارد که ممکن است در ادامه فصل این رکورد را از او بگیرد. آرش برهانی دیگر مهاجم آبی پوشان با 54 گل نفر سوم در جدول گلزنان استقلال در تاریخ لیگ است که فعلاً دو گل با مجیدی فاصله دارد.

فرهاد مجیدی اولین بار در فصل 76 لیگ آزادگان مقابل نفت آبادان برای استقلال گلزنی کرد. او در لیگ آزادگان 19 گل و در لیگ برتر نیز تاکنون 37 گل به ثمر رسانده است. مجیدی تنها یک بار در فصل 79 مقابل تراکتورسازی هت تریک کرده است. همچنین دو گل او مقابل نفت آبادان و راه آهن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. مجیدی این تعداد گل را در 167 بازی برای استقلال به ثمر رسانده و میانگین گلزنی او 33/0 گل در هر بازی است.


بهترین گلزن استقلالی ها در لیگ، دروازه 22 تیم را باز کرده است و بیشترین گلهایش را به تراکتورسازی تبریز زده است: 8 گل. فجرسپاسی با دریافت 5 گل از مجیدی در رده دوم قرار دارد و تیم های نفت آبادان، سپاهان، ابومسلم، راه آهن و پرسپولیس با دریافت 4 گل از فرهاد مجیدی در رده سوم قرار دارند. سایر گل های او مقابل این تیم ها به ثمر رسیده است: چوکا تالش، استیل آذین( 3 گل) سایپا، پاس همدان، مس کرمان، فولاد خوزستان ( 2 گل) بهمن کرج، استقلال رشت، بانک ملی، شیرین فراز، صبا، استقلال اهواز، پیکان، ذوب آهن، داماش گیلان( یک گل)


مجیدی تاکنون مقابل تیم های نفت تهران، شاهین بوشهر، ملوان انزلی، شهرداری تبریز و مس سرچشمه موفق به گلزنی نشده است که عدم گلزنی او مقابل ملوان که بارها مقابل آن بازی کرده است، جالب توجه است. البته او در جام حذفی یک گل به ملوان زده ، اما در لیگ برتر هنوز موفق به این کار نشده است.


مجیدی در لیگ موفق به گشودن دروازه 37 دروازه بان شده است که رکورد جالبی برای این بازیکن است. محمدرضا مهربانی دروازه بان سابق چوکا، شهرام حاجب دروازه بان تراکتورسازی، حمید نشاط جو دروازه بان استیل آذین و مهدی ثابتی دروازه بان سابق راه آهن و فعلی تراکتورسازی 3 گل از فرهاد مجیدی دریافت کرده اند که حاجب در یک بازی 3 گل خورده است. آرمناک پطروسیان، گئورگ کاسپاروف و المیر تولیا نیز گلرهای خارجی لیگ هستند که مقابل مجیدی دروازه شان باز شده است.

علیرضا حقیقی، میثاق معمارزاده، مهدی رحمتی، محمد محمدی، ابراهیم میرزاپور، حسن رودباریان، حسن هوری، ، سوشا مکانی، شهاب گردان و مسعود همامی از دیگر گلرهای حال حاضر لیگ برتری هستند که حداقل یک بار مقابل مجیدی تسلیم شده اند!

نظر یادتوووووووووووووووووووووووووووووووووووووون نره!




موضوع مطلب :
دوشنبه 90 مرداد 17 :: 11:42 صبح ::  نویسنده : مهرانا

وحید طالب‌لو در بازی با پرسپولیس شبی موفق داشت و با توپی که در دقیقه 90 گرفت مانع از رسیدن پرسپولیس به گل تساوی و فرار از شکست شد






خداییش خیلی دوست دارم طالبلو دوباره برگرده استقلال....
دیدنش تو دروازه ی شاهین خیلی سخت بود! از اول تا آخر بازی فقط داشتم دعا میکردم گل نخوره....!
واقعا خوب کار کرد... ایشالا فصل بعد یا نهایت دوفصل بعد دوباره برگرده من از اولشم دوشت نداشتم بره....
ولی فوتبال حرفه ایه دیگه چه میشه کرد...




موضوع مطلب : وحید, طالب لو, دروازه بان, شاهین, بوشهر, استقلالی, متعصب, باعث, شکست, پرسپولیس, در, شد
سه شنبه 90 تیر 14 :: 1:38 صبح ::  نویسنده : مهرانا

شما طرفدارکدام تیم ملی هستید؟ آیا می دانید چرا؟ پس طالع بینی زیر را بخوانید تا خود و اطرافیانتان را بیشتر بشناسید. اگر طرفدار هیچ تیمی هم نیستید توصیه می کنم سریعتر به معالجه خود بپردازید.

برزیل: یک شَلَخَک کامل. دیوانه خودنمایی. تا لنگ ظهر می خوابد. بمیرد هم نمی فهمد پشتکار یعنی چه. شاید به زور یک دست کت و شلوار داشته باشد. اگر یک هفته گل کوچیک بازی نکند تلف می شود.


هلند: برزیلی تحت ویندوز. صبح ها به زور بلند می شود. همیشه سعی می کند مودب حرف بزند، اما کافی است کمی انگولکش کنید تا دهنش را باز کند. عاشق فوتسال است.

آمریکا: هر شب خواب گرین کارت می بیند. رفیق فابریک برت لنکستر و حسن پپه. در سیاست به نظم نوین جهانی معتقد است. حالش از فوتبال به هم می خورد.


انگلیس: عاشق اصالت است. می تواند یک عمر کار تکراری بکند. جان می دهد برای کارمند شدن.سنش هر چه قدر باشد احساس می کند خیلی قدیمی است. بوی خاک می دهد. کتاب تاریخی زیاد می خواند.
تبصره: طرفداران دیویدبکام حتماً بخش ایتالیا را نیز مطالعه کنند.

ایتالیا: حس زیبایی شناسیش بیداد می کند. عاشق محمدرضا گلزار و بهرام رادان است. برای پذیرایی از او فقط به آب پرتقال فکر کنید. هنگام دیدن بازی ترشح بزاقش زیاد می شود. اگر می خواهید سربه سرش بگذارید آخر بازی بپرسید توپ یا لباس داور چه رنگی بود یا بازی چند چند شد؟ شک نکنید که ندیده. اگر پسر باشد شغل اولش دختربازی است.


فرانسه: یا خودش یا کس و کارش بعد از قطعنامه حسابی پولدار شده اند. نوکیسه تمام عیار. هنوز معنی لغت ملیت را نفهمیده. فکر می کند زیدان نوه لویی شانزدهم و جبرییل سیسه از نسل سن پاتریک است. همیشه تاریخ تجدید می شده. مصداق بارز مثل "من آنم که رستم بود پهلوان!" است.

پرتغال: از جواد بازی بیزار است وگرنه طرفدار برزیل می شد. حجم احساساتش آدم را می کشد. خودت را بکشی هم نمی فهمد که چیزی از فوتبال نمی فهمد! بچگی زیاد سر کوچه می ایستاده و الان پشیمان است. بدترین تنبیه برایش این است که یادآوری کنی سلیقه اش با جواد خیابانی یکی است!


نیجریه: به نظرش مرد کشتی می گیرد، فوتبال بازی نمی کند. دست خیر دارد. صدقه و نذری زیاد می دهد. غیر از فوتبال با کشتی کچ هم حال می کند. اگر 40 سال زودتر به دنیا می آمد حتماً کمونیست می شد. فصل بعددر فوتبال ایران عاشق شیرین فراز کرمانشاه میشود

ژاپن: همیشه جلوی پای بزرگتر بلند می شود. منتظر است هضم کن برقی هم اختراع شود. سه چیزی که دوست دارد چشم درشت، سریال فوتبالیست ها و فیلم سامورایی است. سربه سرش نگذارید، احتمالاً کامپیوتر زیاد بازی کرده.


آلمان: تشنه قدرت. یک جور حال به هم زنی تمیز و مرتب است. جنبه شکست ندارد. مثل ساعت دقیق است. دستش برسد برای خواب دیدن هم برنامه ریزی می کند. همیشه تا آخرین لحظه امیدوار است. برزگترین آرزویش این است که بنز بخرد. اگر پرسپولیسی باشد احتمالاً حسرت می خورد کاش علی پروین هم مثل بکن باور 4 کلاس سواد داشت.

عربستان: شعار زندگیش " هدف وسیله را توجیه می کند" است. خدا همه سهم او را از درک زیبایی به یک طرفدار ایتالیا بخشیده. تنها نوع زیبایی که می فهمد رقص عربی است. عاشق لحظه ای است که تیمش یک گل جلو است و بازی 10 دقیقه تعطیل می شود تا نعش کش را بیاورند داخل زمین. زود به زود دبی لازم میشود.


کلمبیا: اهل عمل است. باجنس خوب بیشتر صفا می کند. همه رقم خلاف را پایه است. اگر مو داشته باشد حتماً بلندش می کند. هیچ تعجبی ندارد اگر جلوی دخترمورد علاقه اش در خیابان بالانس قدرتی بزند.

آرژانتین: در انتخابات به مارادونا رای می دهد. وسط بازی این قدر خاطره تعریف می کند که سر همه را می برد. کلاً زیاد حرف می زند. شخصیت پیچیده و "موزماری" دارد. معمولاً با همه چیز مخالف است. بیشتر فوتبال می بیند تا بازی کند.


اسپانیا: خودآزاری مزمن دارد. داریوش زیاد گوش می کند. احتمالاً در عشق شکست خورده است. اهل کری خواندن نیست. با گیتار از خود بی خود می شود. اگررائول گونزالس نباشد فوتبال و منچ با هم زیاد برایش فرقی نمی کنند.

روسیه: هنوز سبیل می گذارد و گورکی می خواند. 20 سال است که حالش خیلی بد است اما خدا را شکر درآمدش خوب شده. به تز و سنتز و آنتی تز و فتوسنتز در فوتبال معتقد است. دلش برای ماتریالیسم دیالکتیک لک زده. به نظرش فوتبال مظهر بورژوازی فاسد است.


ایران: عاشق رعایت قانون توسط دیگران است. به غر زدن اعتیاد دارد. طرفدار بودنش بستگی به این دارد که تیم ببرد یا ببازد. می خواهد 2500 سال را در 90 دقیقه تلافی کند. همه چیز را به سیاست ربط می دهد. بزرگترین هنرش درآوردن ادای علی دایی است. کلاً اعصابش را از سر راه آورده. وقتی فوتبال نگاه می کند بچه هارا از اتاق بفرستید بیرون بهتر است. معمولاً آخر بازی فحش کم میاورد!!!




موضوع مطلب :
دوشنبه 90 اردیبهشت 19 :: 11:39 عصر ::  نویسنده : مهرانا

این روزها حتی کوچک ترین خبرهایی که به کارلوس کرش مربوط شود در صدر اخبار ورزشی رسانه ها قرار می گیرد. از محل سکونت کرش گرفته تا گمانه زنی هایی که درباره میزان دستمزد و بندهای قرارداد او با فدراسیون فوتبال می شود. در این بین گرایش رنگی کارلوس کرش موضوعی است که شاید دانستن آن برای بسیاری از فوتبالدوستان جالب باشد.

بدون شک اکثر قریب به اتفاق هواداران فوتبال در ایران طرفدار یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال هستند. این در حالی است که کرش هم، چنین مساله ای را تجربه می کند! با وجود اینکه مدت زمان زیادی از حضور کرش در ایران و آشنایی او با فوتبال ما نمی گذرد، اما به نظر می رسد رنگ آبی حسابی دل کرش را برده است! البته تعلق خاطر کرش به رنگ آبی مربوط به حالا نیست و او در کشور پرتغال هم طرفدار تیم آبی و سفیدپوش پورتو بوده است، نه قرمزپوش بنفیکا

با این اوصاف سرمربی پرتغالی تیم ملی در صفحه فیس بوک خود و در بخش تیم های برگزیده، نام تیمی از ایران را قرار داده که برای هواداران فوتبال جالب است. در بخش تیم های برگزیده کرش، منچستریونایتد، چلسی، بارسلونا و پورتو قرار دارد و قسمت مهم برای هواداران فوتبال در ایران قرار گرفتن نام استقلال است. کرش طرفدار و دوستدار استقلال است و این موضوع را نتوانسته در صفحه فیس بوک خود پنهان کند. البته به نظر می رسد او نه تنها علاقه زیادی به رنگ آبی دارد بلکه چندان هم از قرمز خوشش نمی آید؛ یادآوری اظهارنظر کارلوس کرش در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش در ایران که به معرفی دستیارانش مربوط می شد، موید این مهم است. سرمربی تیم ملی در آخرین دقایق آن کنفرانس چنین گفت:« باید به موضوعی اشاره کنم که زیاد به  سوالات شما مربوط نیست و مساله ای خارج از کنفرانس است. متاسفانه سیموئز طرفدار تیم قرمز است. او به رنگ قرمز علاقه دارد.»

 

از طرفی کرش تاکنون چهار بازی استقلال را ازنزدیک دیده و آبی پوشان پایتخت بیش از هر تیم دیگری مورد توجه سرمربی تیم ملی بوده اند. کرش تاکنون بازی های استقلال مقابل پاختاکور، نفت آبادان، تراکتورسازی و راه آهن را از نزدیک تماشا کرده و این در حالی است که تنها دو بازی پرسپولیس برابر نفت تهران و استیل آذین را از نزدیک دیده و برای دیدن بازی پیکان و ذوب آهن هم یک بار به قزوین و اصفهان سفر کرده است.

در هر حال اینکه کرش به یکی از دو تیم بزرگ ایران یعنی پرسپولیس یا استقلال علاقه بیشتری دارد، شاید موضوعی طبیعی باشد اما این مساله زمانی برای هواداران مهم تر خواهد شد که تعداد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از استقلال، بیشتر از پرسپولیس شود. آن وقت گرایش رنگی کرش برای او دردسرساز خواهد شد. از طرفی این علاقه می تواند مقدمات دعوت از فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال که در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی برای آبی پوشان داشته را فراهم کند.



موضوع مطلب :
دوشنبه 89 مهر 26 :: 3:18 عصر ::  نویسنده : مهرانا

این بار خدایان نبودند وقتی محمد مایلی کهن گفت " خدایان شما را قهرمان کردند " .حبیب کاشانی جواب داد که اینجا یونان یا روم نیست که خدایان باشند . منظور مایلی کهن خدایان روم و یونان نبود بلکه منظور ایشان لطف فدراسیون ،و دست اندر کاران آن زمان فوتبال ایران که خود را بالاتر از همه میدانستند بود . اما کاشانی گفت که مایلی کهن آدم دینداری است و حرف او را طوری دیگر نشان داد . حال چرا نمی گویند خداوند هواداران استقلال را شاد کرد؟ ویا بیشتر از پیش تمرین نمی کنند و تاکتیک جدید پیشه نمی کنند.

هرگز نمی گویند 4 موقعیت یکسان که یکی از آنها به زیبایی هرچه تمام تر توسط کاپیتان مجیدی به گل تبدیل شد ضعف پرسپولیس بود. وبا بهانه های واهی قصد توجیه خود را دارند

ولو فرض محال گل دقیقه 6 سالم با احتساب وقت های تلف شده 90 دقیقه دیگر چه کردند؟؟؟

که بهانه ای شد برای این چند خط

باور نمی کنم کسی از اهالی فوتبال و فوتبالی ها باشد و باور داشته باشد به تعیین نتیجه! تعیین نتیجه با تبانی دوتاست!! تبانی در هر مسابقه ای ممکن است به شرطی که بازیکنان یا تعدادی از آنها توجیه باشند! اما توهم تعیین نتیجه برای دو تیمی که با همه ی وجود به مصاف یکدیگر میروند توهمی ست دایی جان ناپلئونی! اگر منظور از خدایان و لطف امروزشان به استقلالی ها توهماتی ازین دست است!! شاید تنور غیرفوتبالی ها را داغ کند ولی چنین ادعایی از طرف اهالی فوتبال، مرگ حقیقت فوتبال است!!

اگر همه ی این توهم بخاطر گل نپذیرفته شده ی دقیقه ی 6 پرسپولیس است یادآوری چند نکنه ضروری ست:

1.از روی تصاویر تلویزیونی، به اینرخاطرکه زاویه دوربین دقیقاً با حالت و زاویه ضربه زدن رضایی در یک خط است، زمان ضربه را دقیقاً نمی توان مشخص کرد.

2. حضور نوری،زننده ی گل مردود، پشت خط دفاعی استقلال و برگشت او به خارج از خط آفساید و هم زمانی اش با هنگام ضربه زدن رضایی به توپ آنقدر سریع اتفاق میفتد که از روی تصاویر با توجه به زاویه ثابتش نمی توان قضاوت ِ تلویزیونی کرد.

3. از روی همین تصاویر تلویزیونی به خوبی مشخص است که کمک داور دقیقاً روی خط آفساید است و اگر از اهالی فوتبال و فوتبالی ها باشیم، بی غرض و بی مرض، باید گفت که بهترین شخص برای تصمیم آفساید همان کمک داور است.

4. فوتبال و قضاوت ِ درستی یا نادرستی آفسایدش، تنیس یا والیبال نیست که از روی عکس ِ صحنه بازخوانی شود، آنهم درجایی که حتی دوباره خوانی صحنه از روی فیلم بازی بسیار سخت است، اگر به آفساید و قوانین آن آشنایی داشته باشیم البته!!

کاری که برخی از سایت ها و وبلاگ های نسبتاً محترم و ایضاً معتبر انجام دادند و با قضاوت از روی عکس و کشیدن خط آفساید، رای به صحیح بودن گل پرسپولیس دادند.

5. با فرض صحیح بودن گل نوری حتی! نمی توان به دربی 69 انگ ِ تعیین نتیجه زد! چرا که بسیار ساده لوحانه است که برای در آوردن یک بازی از پیش تعیین شده گل دقیقه ی 6 را نپذیرفت.. گلی که با توجه به زمان زده شدنش، باور هر آنچه را که قرار بود مدیریت!، بخوانید تعیین!، شودآسانتر میکرد.

6. وقتی کسی از اهالی فوتبال باور نداشته باشد که اشتباهات داوری بخشی از ماهیت وجودی فوتبال است نتیجه همانی ست که روز به روز بر عده ی آنهایی که به نام فوتبال به دکان شان رونق میدهند بیشتر می شود مگر در دربی به ضرر استقلال سوت نزده اند؟:

فراموش نکنیم که در یکی از همین دربی ها، دی ماه 1374، گل مهدی پاشازاده با ضربه سر و درحالی که برای قضاوت نیاز به هیچ فیلم و عکسی نبود آفساید گرفته شد. گلی که به اذعان ِ هواداران دو آتشه ی پرسپولیس نیز کاملاً سالم بود.

*دربی سال 83 شیث و کاظمیان هردو تو موقعیت آفساید به معدنچی پاس گل دادن.

*دربی سال 87 برهانی 2 بار در موقعیت تک به تک قرار گرفت که هر دوبار داور به اشتباه پرچم زد.......

*دربی برگشت 87 خطای مشخص واعظی روی برهانی پنالتی بود که گرفته نشد

*دربی 88 شیث با اون شوک معروف به حقیقی در کنار داور هر چه دلش خواست به حقیقی گفت و داور به راحتی از کنار آن گذشت.

7. نمونه مهمی از اشتباهات اخیر داوران در فوتبال، جام جهانی 2010 و دیدار آلمان - انگلیس است و گلی که پذیرفته نشد!! مطبوعات انگلیس و خبرنگاران ورزشی اش در دنیا به زرد بودن و زردنویسی شهره اند ولی درچنین میدان پراهمیتی حتی!! کسی جز به فوتبال نپرداخت و به توهماتی خارج از دنیای فوتبال دامن نزد!!

تاصبح فردا می شود دلیل و برهان آورد و تاصبح فردا میشود آنها را رد کرد. بازخوانی صحنه ی آفساید و بحث و جدل روی آن، بخشی از فوتبالی ست که در نود دقیقه تمام نمی شود و همچنان ادامه دارد! و این همان جذابیت فوتبال است. اصلاً آنچه که دربی را از سایر مسابقات متمایز کرده همین کری های بین طرفداران است!

اینکه من استقلالی از گل دقیقه ی 91 فرهاد می گویم و تو پرسپولیسی از گل دقیقه ی 6، برای ما دوستداران فوتبال شیرین و خواستنی است ولی جای تاسف بسیار است برای کسی یا کسانی که از این دریای پاک احساسات هواداران دو تیم، پی گل آلود کردن آبگیری هستند به قصد صید ماهی!!

ایکاش نتیجه ی دربی 69 با تمام اتفاقاتش از گل مردود تا مقبول، به عکس بود تا این چند خط برحسب آبی بودن من گذاشته نشود. من، با همه ی وجودم، استقلال را دوست دارم و از بردن دربی 69 تاهمیشه خوشحالم اما آنچه بالاترین اهمیت را دارد ماهیت و روح فوتبال است و من باور نمی کنم که دربی 69 پاک نباشد.? دربی 69 پاک است گو اینکه شاید با اشتباه داوری همراه باشد

عزتتان برقرار آسمانتان آبی


http://www.esteghlaltehranfc.com/newsdetail-12769-fa.html




موضوع مطلب :
سه شنبه 89 تیر 22 :: 1:51 عصر ::  نویسنده : مهرانا

majidi

 

این اتفاق در حالی رخ داد که کادر فنی تیم ملی علت خط خوردن فرهاد مجیدی از تیم ملی را دیر ارسال شدن گذرنامه توسط او عنوان کردند اما وقتی پای صحبت های فرهاد می نشینی به نکات دیگری دست می بایی که دخالت برخی افراد حاضر در کادر فنی را نمایان می کند.
مجیدی درباره اینکه چرا با تیم ملی به اتریش نرفت به موضوع مهمی اشاره می کند و می گوید:


" چند روز پیش از دفتر آقای تاج با من تماس گرفته شد و گفتند باید گذرنامه ات را تحویل بدهی .من هم به سرعت خودم را به فدراسیون فوتبال رساندم تا گذرنامه را تحویل بدهم .وقتی گذرنامه را به منشی آقای تاج دادم ایشان گفتند تا چند روز دیگر خبرت می کنیم.من هم به هوای اینکه دیگر مشکل
ی پیش نمی آید به منزلم بازگشتم. بعد از آن هم که ماجرای سفر به سوئیس پیش آمد . قبل از سفر برای دریافت گذرنامه ام به فدراسیون فوتبال رفتم و خانمی که آن جا مسؤول بود به من گفت اصلا شما نیازی به دریافت ویزا ندارید .علت این حرف هم این بود که من از چند وقت پیش ویزای شینگن دریافت کرده بودم.البته خودم هم می دانستم که نیازی به دریافت ویزا ندارم اما برای اینکه فدراسیون دچار مشکل نشود گذرنامه را تحویل دادم. " بعد از آن با خیال راحت به سمت سوئیس رفتم و منتظر بودم تا لیست تیم ملی اعلام بشود و همراه با تیم ملی عازم اتریش بشوم.

اما وقتی لیست اعلام شد متوجه شدم که هیچ اثری از نام من نیست و از لیست تیم ملی کنار گذاشته شدم.برای خودم هم عجیب بود که چرا از تیم ملی کنار گذاشته شدم .وقتی در این باره کنکاش کردم که چرا از لیست کنار گذاشته شدم متوجه شدم که کادرفنی گفته فرهاد مجیدی گذرنامه خود را دیر به فدراسیون فوتبال تحویل داده و برای همین هم نمی تواند تیم ملی را در این سفر همراهی کند. وقتی خودم هم این خبر را شنیدم خیلی تعجب کردم اما با این حال حرفی نزدم تا حاشیه ای برای تیم ملی کشورم ایجاد نشود." 

                             
این ها بخشی از حرف های فرهاد مجیدی است اما گفته می شود کاپیتان استقلال در ماجرای خط خوردن نامش از لیست تیم ملی یکی از اعضای کادر فنی را بسیار دخیل می داند و در محافل خصوصی به نام این فرد اشاره کرده است.اگر بدانید فرهاد مجیدی ،علیرضا منصوریان را در خط خوردنش موثر می داند شاید به واسطه هم بازی بودن آن ها در استقلال این موضوع را باور نکنید اما دخالت منصوریان در خط خوردن مجیدی ا
ز تیم ملی چندان هم ادعای نادرستی نیست. برای اثبات این ادعا می توان به شکاف بسیار عمیقی که میان این بازیکن و علیرضا منصوریان در زمانی که با یکدیگر هم بازی بودند اشاره داشت.قبل از آنکه فرهاد به دوران بازی خود در امارت پایان بدهد و به استقلال بیاید گفته می شد علیرضا منصوریان از مربی وقت استقلال یعنی ناصر حجازی می خواست که فرهاد را به استقلال باز نگرداند.منصوریان اما وقتی با اصرار حجازی رو به رو شد دست به دامن علی فتح ا... زاده شد تا فرهاد به استقلال باز نگردد اما از آن جا که فرهاد جایگاه بسیار محکمی میان هواداران و حتی مدیران باشگاه استقلال داشت به خواست حجازی و با پیگیری های علی فتح ا... زاده به استقلال آمد .

این موضوع در حقیقت باعث می شد منصوریان تا حدودی جایگاه خود را هم در تیم و هم در میان هواداران تحت تاثیر ببیند که البته همان گونه هم شد. به این ترتیب مشکلات میان منصوریان و فرهاد مجیدی از همان جا شروع شد و تا جایی پیش رفت که این روزها گفته می شود منصوریان در تیم ملی مانع حضور فرهاد مجیدی شده است.

این شائبه البته با سکوت مقطعی کاپیتان استقلال رو به رو شده و او سعی می کند درباره دخالت منصوریان حرفی نزند اما بسیار بعید به نظر می رسد که این سکوت ادامه داشته باشد و فرهاد به زودی قفل سکوت را خواهد شکست و پرده از خط خوردن خود از تیم ملی خواهد برداشت




موضوع مطلب :
دوشنبه 89 اردیبهشت 27 :: 4:18 عصر ::  نویسنده : مهرانا

 

بازیکنان دو تیم "کاستولد ال استارس" و "ال استارس" هندوستان برای ثبت نامشان در کتاب گینس 35 ساعت فوتبال بازی کردند. 
در عجیب ترین مسابقه فوتبال جهان روز یکشنبه گذشته بازیکنان دو تیم "کاستولد ال استارس" و "ال استارس" هندوستان مسابقه ای را با زمان 35 ساعت برگزار کردند که در این دیدار عجیب 2100 دقیقه ای، 626 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد.

بازیکنان حاضر در لیگ کاستولد چرچ، ساعت 18:30 دقیقه بعد از ظهر جمعه گذشته بازی را شروع کرده و در ساعت 6:30 دقیقه صبح روز یکشنبه با به صدا در آمدن سوت داور خسته و از نفس افتاده به این بازی پایان دادند.

این بازی که با نیت کمک به خیریه برگزار شد، آنقدر برای تماشاگران جذاب بود که اکثر قریب به اتفاق آنها تا پایان بازی بیدار ماندند و عده دیگری هم از مردم به فراخور زمان بازی در ساعات مورد نظرشان وارد ورزشگاه می شدند.

عواید این بازی که 30 هزار پوند بود، برای ساخت یک مدرسه در هند اختصاص یافت که در نوع خود جالب به نظر می رسد و اگر بارش سیل آسای باران به خاطر آب و هوای شرجی این روزهای هند، شرایط را برای ادامه بازی خطرناک نمی کرد، حتی این بازی می توانست به مدت طولانی تری برگزار شود.

در این بازی که به خاطر ثبت در رکورد گینس و همچنین طولانی بودن زمان آن دو تیم با 18 بازیکن به جای 11 بازیکن به میدان آمده بودند، حق 9 تعویض داشتند. در نهایت چندین بازیکن از این دو تیم 18 نفری به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شدند و آنقدر به نفس زدن افتاده بودند که نای تکان خوردن نداشتند.

هر بازیکن به مدت سه ساعت در زمین بود و به مدت 5 دقیقه فرصت تعویض و استراحت داشت. همچنین هیچ یک از اعضای تیم‌ها حق ترک زمین بازی را در حین بازی نداشتند و دقیقا قوانین فوتبال پیاده شد، ضمن اینکه سه تیم داوری هم این دیدار را قضاوت کردند.

پیت شپرت بازیکن تیم "ال استارس" در گفتگو با خبرگزاری‌ها اعتراف کرد از سختی بازی شوکه شده بود. این بازیکن 24 ساله گفت:« ما جلسات تمرینی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما این جلسات نمی توانند برای بازی سخت و طولانی مثل این بازی شما را کاملا آماده کنند.90 دقیقه زمان طولانی است اما پیش از اینکه استراحتی داشته باشید باید دو برابر این مدت بازی کنید.»

هندیها در فوتبال هم به نوعی مرتاض شده اند، پیش از این در مسابقه‌ای که در منطقه بیشاپس کلیو و ورزشگاه گلوسسترشایر برگزار شد، تیم "کاستولد ال استار"، تیم "کامبرا اف سی" را با نتیجه 333 بر 293 به عنوان طولانی ترین مسابقه شکست داد تا این رکورد در کتاب گینس ثبت شود.




موضوع مطلب :
یکشنبه 88 بهمن 4 :: 7:57 عصر ::  نویسنده : مهرانا

                                                      توپ

استیل آذین بازنده دربی کوچک تهران.
* شانس اوردیم کوچک بود وگرنه حتما بازی مساوی می شد


حقیقی: مصدوم بودم، به خاطر دایی بازی کردم.
* حالا دیگه نمی خواد کلاس بذاری


پرواز کبوتر و هوشدن نیکبخت و کریمی در بازی دیروز.
* اشتباه شده می خواستند کبوتر رو هو کنند

حکم اخراج مرفاوی را پرسپولیس امضا می کند.
* شاید هم حکم اخراج دایی را استقلال امضا کند

عماد رضا: آقای گل منم، کیا هم به داد کریمی نمی رسد.
* از خود راضی

واکنش خصوصی قطبی به درخواست یاوری؛ عذرخواهی نمی کنم چون حرف بدی نزدم.
* منم پشتم گرم بود اینجوری حرف می زدم

هنوز درباره بازوبند کاپیتانی تصمیم نگرفتم اما؛ کریمی: مهدوی کیا بزرگتر من است.
* بنازم به تواضع و فروتنی

پیکان آبی بپوشد.
* اینجوری که بازی مساوی میشه

دایی: نه با رحمتی و نه با هیچ بازیکن دیگری صحبت نکرده ام.
* حتما نامه نگاری کردی


مهدوی کیا: شک نکنید فوتبالم را در پرسپولیس تمام می کنم.
* پس در سن 40 سالگی در پرسپولیس می بینیمت

خلیلی: درد دارم.
* خوب برو دکتر

دایی: هیچ دیداری را فدای دربی نمی کنم.
* فقط بازی پیکان رو فدا می کنم !!


تاج، جایگزین کفاشیان؟
* اینجوری که از چاله به چاه می افتیم

سید صالحی: به سیاوش پاس می دهم که گل بزند.
* تو که اینقدر مرام داری چرا عنایتی رو فراری دادی?

شک نکنید استقلال برنده دربی است.
* جوک 89

لیست سیاه در تمرین اسقلال.
* لیست قرمز چی؟

فروش گنجشک رنگ شده به جای قناری در فوتبال ایران.
* اینکه چیزی نیست بعضی موقع ها قورباقه رو هم جای قناری می فروشند


مرفاوی: دربی مهم‌تر از ابومسلم نیست.
* شوخی می کنی؟

پرویز مظلومی: ما همیشه خطرناکیم.
* وای ترسیدم


دربى پرسپولیس و استقلال، ال کلاسیکوى آسیاست.
* ولی تفاوت از زمین تا آسمان است

سیاوش اکبرپور: در دربی گل می زنم.
* حتما گل رو هم تقدیم عنایتی می کنی؟

مرفاوى: اگر ابومسلم را دست کم بگیریم، کارمان تمام است.
* به این میگن مربی حرفه‌ای

برهانى: نیمکت نشینى انگیزه من را چند برابر کرده است.
* پس بهتره بعضی موقع ها نیمکت نشین باشی

دایى: مهدوى کیا از بزرگان فوتبال ایران است.
* خدا از دلت بشنوه


قلعه نویی بالا نشینی را دوست دارد.
* احتمالاً آهنگ «همیشه بالانشین باش» رو زیاد گوش میده

دایی و صمد، به نام فردا به کام چهارشنبه.
* گمون نکنم چهارشنبه کامی داشته باشه

دایی: آرزوی قلبی‌ام موفقیت مهدوی کیاست.
* کدوم قلبت قلب سمت راست یا سمت چپ؟

خاکپور: دربی 68 هم مساوی می شود.
* خودت تنهایی گفتی

تفکرات دایی و مرفاوی نقشی در نتیجه دربی ندارد.
* چرا نقش داره این دفعه 3 بر 3 مساوی می شود

درخشان: پرسپولیس را با دایی هم می بریم.
* پس خیلی کارت درسته

واحدی: متاسفم که در استقلال بازی کردم.
* استقلال هم همچنین



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


درباره وبلاگ


باران بهانه بود که تو زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی ولبخند مثل گلی شکوفه کند برلبانمان!
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 34
  • بازدید دیروز: 4
  • کل بازدیدها: 277681



هواداران دو آتیشه ی  استقلال