سفارش تبلیغ
صبا ویژن
..:: بهونه های بارونی ::..
دوشنبه 90 اردیبهشت 19 :: 11:39 عصر ::  نویسنده : مهرانا

این روزها حتی کوچک ترین خبرهایی که به کارلوس کرش مربوط شود در صدر اخبار ورزشی رسانه ها قرار می گیرد. از محل سکونت کرش گرفته تا گمانه زنی هایی که درباره میزان دستمزد و بندهای قرارداد او با فدراسیون فوتبال می شود. در این بین گرایش رنگی کارلوس کرش موضوعی است که شاید دانستن آن برای بسیاری از فوتبالدوستان جالب باشد.

بدون شک اکثر قریب به اتفاق هواداران فوتبال در ایران طرفدار یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال هستند. این در حالی است که کرش هم، چنین مساله ای را تجربه می کند! با وجود اینکه مدت زمان زیادی از حضور کرش در ایران و آشنایی او با فوتبال ما نمی گذرد، اما به نظر می رسد رنگ آبی حسابی دل کرش را برده است! البته تعلق خاطر کرش به رنگ آبی مربوط به حالا نیست و او در کشور پرتغال هم طرفدار تیم آبی و سفیدپوش پورتو بوده است، نه قرمزپوش بنفیکا

با این اوصاف سرمربی پرتغالی تیم ملی در صفحه فیس بوک خود و در بخش تیم های برگزیده، نام تیمی از ایران را قرار داده که برای هواداران فوتبال جالب است. در بخش تیم های برگزیده کرش، منچستریونایتد، چلسی، بارسلونا و پورتو قرار دارد و قسمت مهم برای هواداران فوتبال در ایران قرار گرفتن نام استقلال است. کرش طرفدار و دوستدار استقلال است و این موضوع را نتوانسته در صفحه فیس بوک خود پنهان کند. البته به نظر می رسد او نه تنها علاقه زیادی به رنگ آبی دارد بلکه چندان هم از قرمز خوشش نمی آید؛ یادآوری اظهارنظر کارلوس کرش در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش در ایران که به معرفی دستیارانش مربوط می شد، موید این مهم است. سرمربی تیم ملی در آخرین دقایق آن کنفرانس چنین گفت:« باید به موضوعی اشاره کنم که زیاد به  سوالات شما مربوط نیست و مساله ای خارج از کنفرانس است. متاسفانه سیموئز طرفدار تیم قرمز است. او به رنگ قرمز علاقه دارد.»

 

از طرفی کرش تاکنون چهار بازی استقلال را ازنزدیک دیده و آبی پوشان پایتخت بیش از هر تیم دیگری مورد توجه سرمربی تیم ملی بوده اند. کرش تاکنون بازی های استقلال مقابل پاختاکور، نفت آبادان، تراکتورسازی و راه آهن را از نزدیک تماشا کرده و این در حالی است که تنها دو بازی پرسپولیس برابر نفت تهران و استیل آذین را از نزدیک دیده و برای دیدن بازی پیکان و ذوب آهن هم یک بار به قزوین و اصفهان سفر کرده است.

در هر حال اینکه کرش به یکی از دو تیم بزرگ ایران یعنی پرسپولیس یا استقلال علاقه بیشتری دارد، شاید موضوعی طبیعی باشد اما این مساله زمانی برای هواداران مهم تر خواهد شد که تعداد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از استقلال، بیشتر از پرسپولیس شود. آن وقت گرایش رنگی کرش برای او دردسرساز خواهد شد. از طرفی این علاقه می تواند مقدمات دعوت از فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال که در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی برای آبی پوشان داشته را فراهم کند.



موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


باران بهانه بود که تو زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی ولبخند مثل گلی شکوفه کند برلبانمان!
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 58
  • کل بازدیدها: 277855



هواداران دو آتیشه ی  استقلال