سفارش تبلیغ
صبا ویژن
..:: بهونه های بارونی ::..
سه شنبه 89 تیر 22 :: 1:51 عصر ::  نویسنده : مهرانا

majidi

 

این اتفاق در حالی رخ داد که کادر فنی تیم ملی علت خط خوردن فرهاد مجیدی از تیم ملی را دیر ارسال شدن گذرنامه توسط او عنوان کردند اما وقتی پای صحبت های فرهاد می نشینی به نکات دیگری دست می بایی که دخالت برخی افراد حاضر در کادر فنی را نمایان می کند.
مجیدی درباره اینکه چرا با تیم ملی به اتریش نرفت به موضوع مهمی اشاره می کند و می گوید:


" چند روز پیش از دفتر آقای تاج با من تماس گرفته شد و گفتند باید گذرنامه ات را تحویل بدهی .من هم به سرعت خودم را به فدراسیون فوتبال رساندم تا گذرنامه را تحویل بدهم .وقتی گذرنامه را به منشی آقای تاج دادم ایشان گفتند تا چند روز دیگر خبرت می کنیم.من هم به هوای اینکه دیگر مشکل
ی پیش نمی آید به منزلم بازگشتم. بعد از آن هم که ماجرای سفر به سوئیس پیش آمد . قبل از سفر برای دریافت گذرنامه ام به فدراسیون فوتبال رفتم و خانمی که آن جا مسؤول بود به من گفت اصلا شما نیازی به دریافت ویزا ندارید .علت این حرف هم این بود که من از چند وقت پیش ویزای شینگن دریافت کرده بودم.البته خودم هم می دانستم که نیازی به دریافت ویزا ندارم اما برای اینکه فدراسیون دچار مشکل نشود گذرنامه را تحویل دادم. " بعد از آن با خیال راحت به سمت سوئیس رفتم و منتظر بودم تا لیست تیم ملی اعلام بشود و همراه با تیم ملی عازم اتریش بشوم.

اما وقتی لیست اعلام شد متوجه شدم که هیچ اثری از نام من نیست و از لیست تیم ملی کنار گذاشته شدم.برای خودم هم عجیب بود که چرا از تیم ملی کنار گذاشته شدم .وقتی در این باره کنکاش کردم که چرا از لیست کنار گذاشته شدم متوجه شدم که کادرفنی گفته فرهاد مجیدی گذرنامه خود را دیر به فدراسیون فوتبال تحویل داده و برای همین هم نمی تواند تیم ملی را در این سفر همراهی کند. وقتی خودم هم این خبر را شنیدم خیلی تعجب کردم اما با این حال حرفی نزدم تا حاشیه ای برای تیم ملی کشورم ایجاد نشود." 

                             
این ها بخشی از حرف های فرهاد مجیدی است اما گفته می شود کاپیتان استقلال در ماجرای خط خوردن نامش از لیست تیم ملی یکی از اعضای کادر فنی را بسیار دخیل می داند و در محافل خصوصی به نام این فرد اشاره کرده است.اگر بدانید فرهاد مجیدی ،علیرضا منصوریان را در خط خوردنش موثر می داند شاید به واسطه هم بازی بودن آن ها در استقلال این موضوع را باور نکنید اما دخالت منصوریان در خط خوردن مجیدی ا
ز تیم ملی چندان هم ادعای نادرستی نیست. برای اثبات این ادعا می توان به شکاف بسیار عمیقی که میان این بازیکن و علیرضا منصوریان در زمانی که با یکدیگر هم بازی بودند اشاره داشت.قبل از آنکه فرهاد به دوران بازی خود در امارت پایان بدهد و به استقلال بیاید گفته می شد علیرضا منصوریان از مربی وقت استقلال یعنی ناصر حجازی می خواست که فرهاد را به استقلال باز نگرداند.منصوریان اما وقتی با اصرار حجازی رو به رو شد دست به دامن علی فتح ا... زاده شد تا فرهاد به استقلال باز نگردد اما از آن جا که فرهاد جایگاه بسیار محکمی میان هواداران و حتی مدیران باشگاه استقلال داشت به خواست حجازی و با پیگیری های علی فتح ا... زاده به استقلال آمد .

این موضوع در حقیقت باعث می شد منصوریان تا حدودی جایگاه خود را هم در تیم و هم در میان هواداران تحت تاثیر ببیند که البته همان گونه هم شد. به این ترتیب مشکلات میان منصوریان و فرهاد مجیدی از همان جا شروع شد و تا جایی پیش رفت که این روزها گفته می شود منصوریان در تیم ملی مانع حضور فرهاد مجیدی شده است.

این شائبه البته با سکوت مقطعی کاپیتان استقلال رو به رو شده و او سعی می کند درباره دخالت منصوریان حرفی نزند اما بسیار بعید به نظر می رسد که این سکوت ادامه داشته باشد و فرهاد به زودی قفل سکوت را خواهد شکست و پرده از خط خوردن خود از تیم ملی خواهد برداشت




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


باران بهانه بود که تو زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی ولبخند مثل گلی شکوفه کند برلبانمان!
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 49
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 277845



هواداران دو آتیشه ی  استقلال